Kiderült a Nielsen Online piackutató cég vizsgálatából, hogy az eddig a legnépszerűbb mikroblogoldalnak titulált Twitter hosszú távon nem is annyira kedvelt.
Hamar megunják a blogolást
A látogatottsági adatok szerint a twitterezők 60%-a abbahagyja a posztolást a csatlakozás után egy hónapon belül. „Jelenleg körülbelül 40% azoknak az aránya, akik a csatlakozást követő hónapban is visszatérnek a Twitterre" – mondta David Martin, a Nielsen Online piackutató cég kutatási igazgatója.
3 év alatt 7 millió blogoló

Tartósabb a megmaradás a közösségi oldalakon
David Martin szerint más, népszerű közösségi oldalakon, mint a Facebook-on vagy a MySpace-en a megmaradási hajlandóság majdnem kétszerese a Twiterr-ének. A 200 millió felhasználóval büszkélkedő Facebook-on például az új felhasználók 70%-a megmarad. „A Twitter szépen muzsikált az utóbbi hónapokban, de nem lesz képes fenntartani meteorszerű növekedését, ha nem képes megnövelni felhasználói lojalitását" – mondta a Reutersnek David Martin.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése