2009. április 27., hétfő

Új logó a Pannonnál

A Pannon április elején cserélte a fiataloknak szóló djuice márka logóját. A korábbi kék szövegbuborékot egy „kubista szénakazal” váltotta fel.


Felmérés a logóváltás alkalmából

A logóváltás apropójából a Pannon készített egy kutatást is, melynek eredménye sokat elárul a magyar fiatalok internetezési szokásairól. A megkérdezett egyetemisták több mint fele olvas blogokat, 9 %-uk kommentel is és 3 %-uk ír saját blogot. Az egyetemisták kétharmada rendszeresen néz videókat az interneten keresztül, és 5 % már minimum egy videót már feltöltött. Az egyetemisták 90 %-a használja üzenetküldő programokat (Windows Messenger, Skype, Twitter stb.), és a harmaduk chat-en szervezi meg a programjait.


Új csomag, gyér ajánlattal

Mindezek ellenére a Pannon a sajtótájékoztatón azzal az újdonsággal állt elő, hogy bevezette a djuice folks nevű díjcsomagot. A rendkívül szűk közösségi szolgáltatás csupán három pannonos előfizető telefonhívásait teszi olcsóbbá.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése